Job 17 van 40


Report this listing

Solliciteren



Adviserend verpleegkundige re-integratiebegeleiding (regio Antwerpen,Boom, Willebroek)


Functie

Je ondersteunt de adviserend-artsen in het domein van de arbeidsongeschiktheidsuitkeringen. Concreet brengt dit de volgende taken met zich mee:

  • Uitvoeren van re-integratieraadplegingen en begeleiden van arbeidsongeschikte leden.
    • Aan de hand van de re-integratievragenlijst verzamelen van informatie: beroepsloopbaan-medische antecedenten-medische gegevens-planning- behandeling.
    • Geven van info over gedeeltelijke werkhervatting, re-integratiemogelijkheden en het traject arbeidsongeschiktheid.
    • Capteren van een hulpvraag.
  • Opvolgen traject re-integratie (agendabeheer, overleg adviserend-arts, registratie,…)
  • De andere medewerkers van het ziekenfonds, individueel of in groep, informeren over re-integratie.

Hiervoor doe je raadplegingen in de regio Antwerpen-Kiel.

Jouw profiel

  • Je beschikt over een bachelor diploma verpleegkunde, bij voorkeur sociale verpleegkunde.
  • Je hebt belangstelling voor de taken van een ziekenfonds (vnl. uitkeringen).
  • Je bent communicatief sterk, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Je houdt van contact met onze leden en bent sociaal ingesteld.
  • Je hebt interesse in de regelgeving en past deze graag toe in dossiers.
  • Je gaat discreet om met vertrouwelijke gegevens.
  • Je bent administratief sterk.
  • Je bent vertrouwd met MS Office.
  • Je werkt graag in een multidisciplinair team. Ook zelfstandig kan je je taken tot een goed einde brengen.
  • Je beschikt over eigen vervoer om je te verplaatsen naar de raadplegingen.
  • Je bent spreekt vlot Nederlands en Frans.
  • Je bent bereid de opleiding Disability Management, georganiseerd door het RIZIV te volgen.
  • Activiteiten: Een individueel integratieproject opstellen
  • Medische bezoeken volgens de reglementaire prioriteiten plannen
    Het onthaal van de doelgroep organiseren
  • Problemen en risicosituaties opsporen (mishandeling, pesterijen, ...)
    Begeleiding aan de persoon voorstellen of de bevoegde diensten contacteren
  • Werknemers over risico’s op ongevallen en beroepsziekten informeren
    Werknemers over preventieve handelingen adviseren (veiligheidsuitrusting, werkhouding, ...)
  • Het aantal medische bezoeken en de preventieacties naargelang de doelgroep bepalen (leerlingen, werknemers, ...)
  • Controle- en screeningtests afnemen
    Het gezondheidsdossier van de persoon bijwerken
    De gegevens naar de preventiearts doorsturen

Aanbod

Je werkomgeving

Je komt terecht in een multidisciplinair team van medici, paramedici en administratieve medewerkers. Er zal een nauwe samenwerking ontstaan met de adviserend-artsen.

Ons aanbod

  • Je krijgt de kans om te werken in een organisatie met een breed maatschappelijk engagement.
  • Wij bieden je een voltijds of 4/5de contract (naargelang voorkeur) van bepaalde duur (1 jaar) in een stabiele werkomgeving met een uitgebreid vormingsaanbod.
  • Je werkt in een voltijdse 36-urenwerkweek met vrije vrijdag namiddag. Ons glijdend uurrooster zorgt voor een evenwicht tussen werk en vrije tijd.
  • Je krijgt aantrekkelijke extralegale voordelen: maaltijdcheques, een groepsverzekering, 100% vergoeding woon/werkverkeer (aan tarief openbaar vervoer) en een hospitalisatieverzekering bij één van onze ziekenfondsen.
  • Deze functie kan niet gecombineerd worden met een andere functie in de zorgsector.

Solliciteren

Rongé Dieter
025150347
dieter.ronge@solidaris.be

Solliciteren